کد

<!-- Designed by MKG -->
<div align =center>
<TABLE cellSpacing=0 width="750" border=2 height="54">
  <TBODY>
  <TR>
    <TD style="HEIGHT: 20; BACKGROUND-COLOR: green" width="690">
<p><font color="#ffffff"><MARQUEE scrollAmount=2 scrollDelay=10 direction=left behavior="alternate" style="font-size: 15pt">به وبلاگ من خوش آمدید</MARQUEE></font></p>
    </TD></TR>
  <TR>
    <TD style="HEIGHT: 20; BACKGROUND-COLOR: #fbfaf5" width="690">
      <MARQUEE scrollAmount=2 scrollDelay=15 direction=right style="font-size: 14pt; font-family:Arial; color:#000000">ای ایران ای مرز پر گهر    ای خاکت سرچشمه هنر     دور از تو اندیشه بدان      پاینده مانی تو جاودان     ای دشمن ار تو سنگ خاره ای من آهنم      جان من فدای خاک پاک میهنم   مهر تو چون شد پیشه ام    دور از تو نیست اندیشه ام   در راه تو کی ارزشی دارد این جان ما؟    پاینده باد خاک ایران ما        سنگ کوهت در و گوهر است    خاک دشتت بهتر از زر است   مهرت از دل کی برون کنم؟      برگو بی مهرتو چون کنم؟    تا گردش جهان و دور آسمان بپاست   نور ایزدی همیشه رهنمای ماست  مهر تو چون شد پیشه ام   دور از تو نیست اندیشه ام  در راه تو کی ارزشی دارد این جان ما؟   پاینده باد خاک ایران ما   ایران ای خرم بهشت من   روشن از تو سرنوشت من   گر آتش بارد به پیکرم   جز مهرت در دل نپرورم      با آب و خاک و مهر تو سرشته شد گلم     مهر اگر برون رود تهی شود دلم   مهر تو چون شد پیشه ام   دور از تو نیست اندیشه ام   در راه تو کی ارزشی دارد این جان ما؟     پاینده باد خاک ایران ما</MARQUEE></TD></TR>
  <TR>
    <TD style="HEIGHT: 20; BACKGROUND-COLOR: #c8053c" width="690">
<p><font color="#ffffff"><MARQUEE scrollAmount=2 scrollDelay=10 direction=left behavior="alternate" style="font-size: 15pt">بیا تو خودت بیا تو فقط تو بیا پهلوی من نگاتو صداتو می خوام برای من</MARQUEE></font></p>
    </TD></TR>
</table></body>
</html>
</body>
</html>

 

....................................................................................................این است کاری از پـرو یـز ســتــوده.................................................................................................

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد