نرم افزار Google Earth برای موبایل شما

نرم افزار Google Earth برای موبایل شما!

 

نرم افزار گوگل ارث را دیگر حتما می شناسید. این نرم افزار نقشه ماهواره ی اکثر نقاطی را که بخواهید در خود دارد . نرم افزاری امروز خدمتتان معرفی میکنم نرم افزار فوق العاده گوگل ارث برای موبایل می باشد . این نرم افزار جاوا است و بنابراین قابلیت نصب روی اکثر گوشی های فعلی را دارا می باشد. با توجه به گسترش GPRS در کشورمان جای خالی گوگل ارث در موبایل ها احساس می شد که خوشبختانه این نرم افزار هم عرضه شد. خصوصا فرض کنید در سفر هستید و یا در جاده هستید و به این وسیله این نرم افزار به راحتی می توانید موقعیت و مسیر خود را پیدا کنید . البته مصرف این نرم افزار نسبتا بالا است و بهتر است اگر قصد استفاده از این نرم افزار را دارید از زمان رایگان اینترنت ایرانسل استفاده نمایید.
تمامی تصاویر این نرم افزار از ماهواره هایی دریافت می شود که شما تصاویر آنها را در Google Earth نسخه PC هم مشاهده می نمایید.

ویژگی های نرم افزار:
- دریافت تصاویر از ماهواره های دو نرم افزار Google Earth و MSN Virtual Earth
- قابلیت ذخیره کردن تصاویر دریافتی
- سیستم کاهش حجم تصاویر دریافتی برای کاهش هزینه
-تبدیل فرمت تصاویر به PNG
- قابلیت بزرگنمایی تا ۲۰ متری اجسام (در مناطق پشتیبانی شده )
- دارا بودن تصاویر ماهواره ای شهرها و جاده های ایران
 

لینک دانلود
 
رمز فایل: www.mobin-group. com

نکته: فایل مورد نظر بصورت فشرده با پسوند های Zip یا Rar میباشد. لذا بعد از دریافت فایل ، آن را از حالت فشرده خارج و سپس با استفاده از دستگاه بلوتوث یا کابل و یا دستگاه کارت ریدر برروی گوشی موبایل خود Install نمایید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد